რეფლექსია

16 ნოემბერი ტრენინგის პირველი დღე
  განვიხილეთ მოსწავლეთა პროექტების შეფასების  საშუალებები
 უკუკავშირის გამოყენების საჭიროება მოსწავლის სავარაუდო ნაშრომის გასაუმჯობესებლად
 მოსწავლეთა ჩართვა შეფასების პროცესში და შეფასების სტრატეგიების განხილვა
გავეცანით მოსწავლეთა შეფასების ფორმებს
 გავეცანით მოსწავლეთა  სავარაუდო ნაშრომებს  და სასწავლო პროექტის გეგმას გადავხედეთ  ხელმეორედ 

 17 ნოემბერი ტრენინგის  II  დღე  
სასწავლო მიზნის შესაბამისი საუკეთესო ინსტრუმენტის არჩევა    სასწავლო ღონისძიებების დაგეგმვის პროცესის განხილვაპროექტის მახასიათებლების ჩეკლისტი
როგორ უნდა შევქმნათ ბუკლეტი 


 ტრენინგის მესამე დღე გაცილებით საინტერრრსო აღმჩნდა, ვიმუშავეთ:
1)სასწავლო პროექტების შაბლონზე
2) პროექტების წერისას სტანდარტების გათვალიწინებაზე
   ზოგადი ,თემატური და შინაარსობრივი კითხვების  სწორად შერჩევაზე
3) ვისწავლეთ დოკუმენტების გაზიარება და კომენტარების კეთება


ტრენინგის IV დღეს გავეცანით შეფასების ფორმებს პროექტზე დაფუძნებული თემებისათვის .
1) უნდა აფასებდეს თემის მნიშვნელოვან ამოცანებს,
2) რთავდეს მოსწავლეებს შეფასების პროცესში,
3)იყენებდეს შეფასების განსხვავებულ სტრადეგიებს ,მოსწავლეთა საჭიროებების დასადგენად
4) ინტეგრირდეს სასწავლო ციკლში
5)გაგების ხარისხის შემოწმებისა და კრიტიკული აზროვნების წასახალისებლად
6) ნასწავლი მასალის  და უნარჩვევების დემონსტრირებისათვის 

 განვიხილეთ თუ როგორ შევაფასოთ მოსწავლის ნაშრომი,რისთვისაც გავაანალიზეთ ჩვენი პროექტის ფარგლებში როგორი შეიძლება იყოს მოსწავლის სავარაუდო ნაშრომი, გავაანალიზეთ მოსწავლის პერსპექტივიდან დანახული სასწავლო პროცესი. ტრენინგის აქტივობების განხილვის შემგეგ  დავრწმუნდით რომ საჭირო იყო პროექტის გეგმის კიდევ ერთხელ გადახედვა და ცვლილებების შეტანა

1დეკემბერი.     ტრენინგის VI დღე 

 განვიხილეთ თუ როგორ შევაფასოთ მოსწავლის ნაშრომი,რისთვისაც გავაანალიზეთ ჩვენი პროექტის ფარგლებში როგორი შეიძლება იყოს მოსწავლის სავარაუდო ნაშრომი, გავაანალიზეთ მოსწავლის პერსპექტივიდან დანახული სასწავლო პროცესი. ტრენინგის აქტივობების განხილვის შემგეგ  დავრწმუნდით რომ საჭირო იყო პროექტის გეგმის კიდევ ერთხელ გადახედვა და ცვლილებების შეტანა 

7დეკემბერი. ტრენინგის VII დღე

  • ტრენინგის თემა გახლდათ ფასილიტაცია ტექნოლოგიებით
    როგორ გავუწიო ფასილიტაცია კლასს მოსწავლეზე ორიენტირებული სწავლის პროცესში და როგორ გამოვიყენო ტექნოლოგიები სასწავლო პრაქტიკის გასაუმჯობესებლად?
    ძირითადი საკითხები
    • კითხვების დასმა ეფექტური სწავლების შემადგენელი ნაწილია. კარგი კითხვები გვეხმარება წინა გაკვეთილებთან და ჩვენს ცხოვრებისეულ გამოცდილებასთან აზრიანი კავშირების გაბმაში.
    • მასწავლებლის ქცევა, საკლასო გარემო და სასწავლო პროექტის განხორციელების სტრატეგიები მნიშვნელოვანია მოსწავლეზე ორიენტირებული გაკვეთილის წარმართვაში.
    • განხორციელების გეგმაში მითითებულია გაკვეთილის მომზადების, ჩატარების და მისი დასრულებისთვის საჭირო მოთხოვნები.
    • მუდმივი პროფესიული განვითარება მნიშვნელოვანია ზრდისა და პროგრესის .
დეკემბერი   ტრენინგის VIII  დღე
სასწავლო  პროექტის პორტფოლიოს ჩვენება
გადავხედეთ ჩვენს ნამუშევრებს , ჩვენს ჩანიშნულ რესურსებს ,შეფასებებს ვისწავლეთ როგორ უნდა შეიქმნას და შეიცვალოს ბლოგი როგორ უნდა აიტვირთოს ბლოგზე ნამუშევრები, შეიქმნას და აიტვირთოს  ნამუშევრები ,,slideshare”-ში და ჩვენი ბლოგიც ნელ- ნელა დასრულდა
დღევანდელი ტრენინგი ყველაზე საინტერესო და დასამახსოვრებელი აღმოჩნდა
21დეკემბერი ტრენინგის   დღე 
დღევანდელი დღე ყველაზე საინტერესო გამოდგა 
დღეს ვნხეთ ჩვენი სწავლის შედეგები , გავაცნობიერეთ ჩვენი  შეცდომები დავიმსახურეთ შექებაც.  ძალიან საინტერესოდ იყო  ნაჩვენები პრეზენტაციები . არც გვეგონა თუ ასე ლამაზად გავაკეთებდით ყოველივეს 
მინდა მადლობა გადავუხადო ხათუნას-ჩვენს ტრენერს და მივულოცო დამდეგი შობა-ახალი წელი, ვუსურვო ჯანმრთელობა , წარმატებები .....

Комментариев нет:

Отправить комментарий